Zprávy pro vás
nadprůměrně aktuální!

David Laňka a Milan Kovanda nastoupili a povedou nás

6.11.2013 / News

Novým ředitelem PR oddělení agentury Comunica se stal David Laňka (39), který ve funkci vystřídal Vladimíra Vořechovského. Laňka do Comunicy přišel z agentury Bison&Rose, kde měl na starosti především korporátní klientelu. Stál za řadou úspěšných PR projektů, mimo jiné i kampaň „Jak nevěra ohrožuje rodinné finance“ pro značku Era. Projekt získal ocenění na European Excellence Awards a byl oceněn i na České ceně za PR. Do PR vstoupil Laňka před pěti lety, kdy opustil aktivní novinařinu. Je rovněž známým autorem knih pro děti a knižních biografií. Ve volném čase rád cestuje a fotografuje.

Milan Kovanda (40) nastoupil v Comunice na pozici obchodního ředitele. Kovanda začínal jak redaktor deníku Bohemia a šéfredaktor týdeníku Žurnál, kde přes pět let sbíral zkušenosti v oblasti médií, obchodu a marketingu. Od roku 1999 pak pracoval deset let ve vydavatelství Mafra. Během této doby vystřídal různé obchodní pozice, mimo jiné vedl i obchodní týmy a nové projekty. V roce 2010 se stal obchodním a marketingovým ředitelem pro Českou republiku v PPF Media, kde byl odpovědný především za projekt Naše adresa. Před svým nástupem do agentury Comunica pracoval Kovanda na pozicích obchodního a marketingového ředitele v CES (Central European Services), zastával post obchodního ředitele ve vydavatelství Economia a byl také obchodním ředitelem v AGF Media. Ve volném čase rád sportuje a proniká do tajemství karetních her.

David Lanka Milan Kovanda